En helt onormal dag!

Hello lovers!

Idag är jag sjuk och skoltrött, så jag är bara hemma :( När jag vaknade imorse efter att inte ha lyckats övertala min kära pojke att banga skolan, så såg jag min garderob... och mitt golv... och mitt temporära "skrivbord... och min söndriga säng... En ångestattack attackerade mig och jag insåg att det var dags att städa!

Jag somnade om på dirren av alla jobbiga tankar och vaknade sedan av min pappas hårda bankningar på min dörr! SKITJOBBIGT, så jag vaknade med en halv hjärtattack och såg allt det stökiga en gång till.. PLUS att jag blev påminnd om det av min käre arga far! Så jag gick ner och åt en god frulle och sen startade jag en blogg åt mig och en åt min klass :) Så nu sitter jag här med kläder över hela golvet och försöker ignorera det.. men nu ska jag ta tag i det. Ni ska få se Before and After-pictures soon! :D


Lots of Love

Veronica Andersson





Kommentarer
Postat av: Adam

Bra jobbat med startad blogg!!!

Nu behöver vi bara lite läxor:D

2009-09-08 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0