Extreme Home Makeover


Hello! Jag satt precis vid datorn och youtubade lite på gårdagens idol-auditions medans min pojkvän satt i soffan och kollade på Extreme Home Makeover utan ljud. Plötsligt bad han mig pausa lite så jag satte mig i soffan och började titta. Det handlade om en pojke som hade dött vars hjärta hade donerats till en annan tjej. I pojkens ära hade designerna ordnat en liten minnesstund åt honom dit det kom massa folk. En tjej satt och spelade piano och sjöng en jättefin låt samtidigt som ett bildspel på pojken visades. Alla grät... inklusive jag!

Det var nog seriöst något utav de finaste och sorgligaste jag sett, ever. Jag har letat som en dåre både på youtube och på tv3's hemsida, utan några resultat. Men jag lovar att om jag får tag på det så lägger jag upp det på dirren! :D

Puss & Kram
Veronica Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0